ستایش و نیایش دوقلوهای مامان و باباستایش و نیایش دوقلوهای مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

دوقلوهای مامان و بابا

سونوگرافی سلامت سه ماهه دوم

1390/1/5 11:48
3,194 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام دخترای قشنگم

امروز من و بابایی و مامان جون رفتیم سونوگرافی سلامت سه ماهه دوم جنین البته چون مامانی ذوق و شوق دیدن شما قند عسلاشو توی مانیتور سونوگرافیست داشت نیم ساعت زودتر از وقتش رسید اونجا وقتی آقای دکتر با موس سونوگرافی روی شما می رفت همه چیزتون پیدا بود صورت خوشگلتون شکل گرفته بود دست های کوچولوتون بزرگتر شده بود قلب مهربونتون می تپید  پاهای قشنگتون بزرگتر بود شما توی دل مامانی تکون می خوردین باورم نمی شه دنده های کوچولوتونم دیدم کلی مامانی و بابایی از دیدن شما ذوق کردند خدایا کمکم کن این چهار ماه و نیم هرچه زودتر تموم بشه تا من دخترای گلم رو در آغوش بگیرم.

راستی دونه های انار مامانی وزنتونو هم آقای دکتر گفت .

دخمل بزرگم که سمت راست دل مامانی لالا کردی 258 گرم وزن داشتی و دخمل مخملی کوچولوی مامانی که سمت چپ شکم مامانی لالا کردی وخیلی هم شیطونی می کنی 251 گرد وزن داشتی مامانی قربون قد و بالاتون بره .  

بعد از سونوگرافی دخترای قشنگم گرسنشون بود چون مامانی ناهار نخورده بود بابایی ما رو برد رستوران گیلانه و شما حبه های انگورم سیاه کباب گیلکی خور دین نوش جونتون .  

بعدش رفتیم پیش خانم دکتر تا سونو رو نشون بدیم خانم دکتر گفت الحمدالله همه چیز سالمه ولی چون شما دوقلو هستید باید استراحت بیشتری داشته باشم 

خدایا شکرت که دخترای من سالمن منم بیشتر استراحت می کنم تا فرشته های کوچولوی آسمونیم از آسمون پر بکشن و وارد زمین بشن .

      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شیما وحدیث
23 اسفند 89 14:11
واااااااااااااااااااااای خدا .من عاشق بچه های دوقلو هستم . اینشالا به سلامتی به دنیا بیان . ولی ما تو یه قلوش موندیم ،دیگه چه برسه دوقلو . اسمای خیلی خیلی قشنگی انتخاب کردی .مبارکه . به ماهم حتما سربزن