ستایش و نیایش دوقلوهای مامان و باباستایش و نیایش دوقلوهای مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

دوقلوهای مامان و بابا

تزریق آمپول بتامتازون

1390/2/18 23:58
11,330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های کوچولوی مامانی

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

امروز صبح رفتیم ٣ تا از آمپولهای بتامتازون  رو که دکتر داده بود تزریق کردم وقتی آمدم خونه خیلی کلافه بودم , داغ کرده بودم , احساس می کردم رنگ صورتم زرد شده بود خیلی ترسیده بودم نمی دونم چرا ؟

نی نی های خوشگل مامانی هم پشت سر هم تکون می خوردن خیلی ترسیدم گفتم خدایی نکرده اتفاقی براتون افتاده باشه حدود ده دقیقه پشت سرهم ضربه می زدین نمی دونم فسقلیها شاید هم داشتین سکسکه می کردین آخه نمی دونم ضربه های سکسکه چه جوریه .

فردا هم دوباره باید سه تا دیگه آمپول بزنیم تا ریه های دخملای خوشگل مامانی زودتر رشد کنه .

راستی نفسهای مامانی پس فردا هم باید برم بیمارستان برای دیابت بارداری بستری شم تا بهم انسولین تزریق کنن .

خدایا ازت میخوام همه نی نی ها رو سلامت بدنیا بیاری نی نی های منم سلامت بپرن توی بغلم . Orkut Myspace New Born Baby Scraps Graphics and Comments الهی آمین

 

 

 

زیبا زیبازیبازیبازیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابایی
19 اردیبهشت 90 19:15
همسر گلم از اینکه مراقب دخمرامون هستی سپاسگزارم
نازنین نرگس نفس مامان
24 اردیبهشت 90 0:52
ایشالا دخملای گلتون سالم و با طراوت میان
وفا
31 خرداد 90 22:43
سلام عزیزم دکتر به منم امروز آمپول بتامتازون داد فردا باید برم سه تا دیگه اشو تزریق کنم میشه بگی چه تغییراتی کردی بعد از تزریق سه آمپول دوم من خیلی نگرانم اگه میشه زودتر جوابمو تو وبم بنویس مرسی عزیزم
هستی
7 اردیبهشت 91 21:53
امیدوارم دخملاتون سالم به دنیا بیان