ستایش و نیایش دوقلوهای مامان و باباستایش و نیایش دوقلوهای مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

دوقلوهای مامان و بابا

هفته سی ام

1390/3/9 15:04
862 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه های ناز و قشنگم

دخترای گل و قشنگ مامانی امروز پا گذاشتیم توی ٣٠ هفته ,٣٠ هفته توی دل مامانی نفس می کشید تکوناتون شدید تر شده بعضی وقتها ضربه هاتون اینقدر شدیده که احساس می کنم پاهای خوشگلتون داره از توی دل مامانی می زنه بیرون مامانی قربون پاهای موچولوتون بشه ,

 بعضی وقتها هم نی نی کوچولوی سمت چپ دل مامانی شیطونی می کنی و پاهاتو می زنی توی سر آجی قربونت برم آجی گناه داره دردش میاد شوخی می کنم مامانی ,‌ مامان فداتون بشه که جاتون تنگه دلم براتون می سوزه

مامانیا شبها اصلا" نمی تونم بخوابمniniweblog.comبه هر پهلویی که می شم دلم درد می گیره همش استرس دارم که خوابم سنگین نشه و برای شماها خدایی نکرده توی دل مامانی اتفاقی بیفته خدانکنه مامانی فداتون بشه

دو هفته ای هست که بابایی جونی نیومده پیشمون آخه امتحانایStudying بابایی داره شروع میشه مونده خونه درساشو بخونه تا موقع بدنیا اومدن دخملاش بتونه مرخصی بگیره و زیاد پیشمون بمونه

خودمونیما , مامانی بارداری خیلی سختی داشته از یک طرف ٧ ماه دور از خونه و زندگی از یک طرف دور از بابایی Crying 1از طرف دیگر استراحتی که مامانی باید داشته باشه  خیلی خسته کننده است ولی مامانی بخاطر شما دردونه هاش همه رو تحمل می کنه ان شاءالله یک ماه و نیم دیگه همه سختی ها با بدنیا اومدن شما به شادی تبدیل می شه

هر چه بیشتر می گذره بی صبرانه مشتاق دیدن روی گل شما خوشگلام هستم بعضی وقتها باورم نمی شه که چهار تا دست و پای کوچولو موچولو توی دل مامانی داره تکون می خوره خدایا ازت ممنونم که دو تا گیس گلابتون به مامان و بابا هدیه دادی این بهترین هدیه ای بوده که توی عمرم گرفتم

خدایا ازت ممنونم به خاطر همه نعمتهای خوبت Bow Down Before Youخدایا همه نی نی های دنیا در پناه خودت سلامت بدار

 نفسهای مامانی دوستتون دارم و همیشه مراقبتونم 

                                                                                                                               

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان و بابا دوقلوها
9 خرداد 90 18:31
عزیرم بی صبرانه منتظر دیدنت هستم از اینکه از نی نی هایمان مراقبت می کنی از صمیم قلب ممنونم ازت
مامان فرشته
10 خرداد 90 2:37
سلام عزیز دلم الهی قربونت برم چقدر مثل خودم هستی الهی شکر که کوچولوهای نازت سالمن چقدر سخت که از همسرت دوری خیلی بده اما ان شاا... با تولد این دو تا گل خوشبو زندگیت کلاً تغییر می کنه لینکت کردم گلم و ازت ممنونم بوسسسسسسسسسس
maman kochulu
11 خرداد 90 11:19
salama azizam ey junam kh nazi fadat sham ishala be salamati zayeman mikoni negaran nabash ey junma hardoshunam ke dokhtaran esmashuno chi mikhay bezari?