ستایش و نیایش دوقلوهای مامان و باباستایش و نیایش دوقلوهای مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دوقلوهای مامان و بابا

سخنی با دوستان

1390/4/21 20:08
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم

از همتون برای اینکه برام پیغام گذاشتید ممنونم .

بدلیل اینکه روز پنج شنبه تاریخ زایمان دارم نمی تونم تا یه مدتی به وبم و وبلاگهای قشنگ شما سر بزنم خودتون می دونید که دوقلو خیلی وقت آدمو می گیره ان شاء الله هروقت حالم خوب شد بهتون سر می زنم . همه شماهایی که نزدیک زایمانتونه امیدوارم به سلامت نی نی های خوشگلتونو بدنیا بیارید .

برای همتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .

موقع زایمان دعا برای شما دوستای گلم رو فراموش نمی کنم . شما هم برام دعا کنید که دخترام سلامت بدنیا بیان .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
22 تیر 90 12:54
سلام عزیز دلم الهی به سلامتی و دلش خوش بی صبرانه منتظر خودت و دخمل های نازت هستم می بوسمت و پیشاپیش بهتون تبریک می گم
مامان نازنین زهرا
24 تیر 90 16:39
پیشاپیش بهت تبریک میگم انشالله زایمان خوب و بی خطری داشته باشه