ستایش و نیایش دوقلوهای مامان و باباستایش و نیایش دوقلوهای مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

دوقلوهای مامان و بابا

درد دل با دخترام

1390/2/10 18:06
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته های کوچولوی مامانی

niniweblog.com

دلم براتون تنگ شده بود خیلی وقته براتون مطلب ننوشته بودم آخه مامانی سرما خورده بود و  niniweblog.comنمیتونست پشت کامپیوتر بشینه حالا بهتر شدم و از فرصت استفاده کردم و دارم براتون می نویسم . بابایی طفلک وقتی فهمید مامانی مریضه با این که جلسه داشت خودشو سریع رسوند تهران .niniweblog.com

 عزیزای دلم مامانی جایی نرفته بودم با شما خوشگلاش که توی دلشین کلی درد دل می کرد کلی باهاتون حرف می زد .

چند هفته ای هست که شماها رو خیلی بیشتر از قبل احساس میکنم آخه تکونهای شماها خیلی بیشتر شده با هر تکونی که می خورید مامانی کلی قربون صدقتون می ره خیلی لحظه شیرینی که نینیهاتو توی دلت احساس می کنی .

دخترم فسقلی مامانی که سمت چپ دل مامانی خوابیدیniniweblog.comماشالله خیلی شیطونیها دخترگلم که سمت راست دل مامانی هستی تو خیلی مظلوم تری niniweblog.comنمی دونم شاید جای کمتری برای ورجه وورجه داری .

خلاصه بگم که قشنگترین لحظه بارداری حرکتهای شما کوچولوها هست که ابراز وجود می کنید و مامانی یک لحظه از شما غافل نیست . مثل نفس مامانی به مامانی نزدیک هستین .

 مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی
10 اردیبهشت 90 12:32
خانم گلم از اینکه سرماخوردگیت خوب شد خوشالم از اینکه از عشقت به فرزندانمان می نویسی بازم سپاسگذارم
نازنین نرگس نفس مامان
24 اردیبهشت 90 0:58
مامان دو قلو ها بیشتر مراقب خودت باش