ستایش و نیایش دوقلوهای مامان و باباستایش و نیایش دوقلوهای مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

دوقلوهای مامان و بابا

هفته سی و یکم

1390/3/13 16:59
860 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیهای مامان

دخترای گلم امروز با هم پا گذاشتیم توی سی و یک هفته  . سی و بک هفته یا هم هم نفسیم و باهم زندگی می کنیم . بدنیا که بیایید دلم برای تکونای قشنگتون تنگ می شه .

دیروز بعد از ١٨ روز از خونه رفتم بیرون با مامان جون رفتیم هایپر استار یه دور بزنیم , خیلی کلافه شده یودم هوای خونه خیلی برام سنگین بود انگار نمی تونستم نفس بکشم . از خونه مامان جون تا هایپر ٢ دقیقه راهه هوا بارونی L Rainبود رعد و برق می زد آنقدر هوا تمیز بود که چند تا نفس عمیق کشیدم خانه هایی که روی کوه ها ساخته شده بود رو به راحتی می شد دید قربونش برم توی تهران به ندرت هوا تمیزه.

اینقدر دلم می خواست توی خیابون بشینم و نفس های عمیقی بکشم .

هایپر خیلی شلوغ بود چون چند روز تعطیلیه , این روزها فروشگاه ها و مراکز خرید تفریگاه مردم شده می یان خریدشونو می کنند بعدش هم غذاشونو می خورن البته بیشتر وقتها هم چیزهایی رو که نیاز ندارند می خرند یک چرخک بر میدارند Shopping 2و هرچی رو می بنند می ندازند توی چرخک غافل از اینکه پای صندوق کلی باید پول بپردازند بعضی وقتها هم دو تا سه تا چرخک پر می کنند ( اخه میدونید خرید کردن برای خانمها بهترین لذت دنیاست ) ‌بعد پای صندوق آقای خونه باید حقوق یک ماهشو بابت خرت و پرتهایی که خیلی هم ضروری نیست بذاره و بره .

چون مامانی نمی تونست زیاد راه بره فقط رفتیم قسمت لباسهای بچه و یک پنج دستی برای شما خوشگلام لباسای رنگ و بارنگ خریدیم . بعدش حرفهای خانم دکترو نادیده گرفتیم و رفتیم قسمت فست فودها Picnic Table ساندویچ Sandwichو پیتزا pizzaخوردیم آخه فست فوت برای مامان شگموتون ممنوعه ولی فکر نکنم توی این هفت ماه یک بار ضرر داشته باشه .

توی رستوران که بودیم با گوشی مامان جون به بابایی زنگ زدم . بنده خدا اینقدر به خونه و موبایل مامانی زنگ زده بود چون هیچکس جواب نداده بود نگران شده یود .

بابایی یک خبر خوب داد 36_13_1.gifو گفت برای فردا ساعت ٨ شب بلیط گرفته داره می یاد آخه قرار نبود بیاد این هفته پنج شنبه و جمعه و شنبه کلاس داشت ولی گفت کلاس شنبه رو پیچوندهCouple 2 داره می یاد . خیلی ذوق کردم آخه ٢٠ روزی می شه که بابایی نیومده پیشمون.

دخترای قشنگم دوستتون دارم و همیشه مراقبتونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الی
17 خرداد 90 22:59
سلام وب قشنگي داريد مامانی . مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده خوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم
مامان فرشته
18 خرداد 90 3:44
سلام عزیز دلم خوبی ؟ منم فست فود رو با عذاب وجدان می خورم نمی دونم چرا چیزهایی که ضرر داره اینهمه خوشمزه است ؟ 31 هفتگیت مبارک گلم بوسسسسسسس
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
18 خرداد 90 11:27
سلام عزیزم . خوبی . لباسای دخترا مبارکه . خریدهایی که براشون می کنی رو بذار تو وبشون ما هم ببینیم. مراقب خودتون باشین.
مامان فرشته
18 خرداد 90 13:44
گلم اسم تو چه سبکی می خوای ؟بهم بگو برات کلی اسم پیدا می کنم