ستایش و نیایش دوقلوهای مامان و باباستایش و نیایش دوقلوهای مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

دوقلوهای مامان و بابا

هفته سی و دوم

1390/3/23 18:27
2,282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پروانه های قشنگم

 

 امروز جمعه است بابایی این هفته نیومده آخه هفته پیش اومده بود قراره هفته دیگه بیاد که با هم بریم آزمایش خون بندناف جنین رو بدم . می خواییم اگه بشه خون بندناف دخترامو فریز کنیم شاید یک روزی مورد استفاده بشه ولی امیدوارم هیچ وقت استفاده نشه .

جمعه ها خیلی دلگیره مخصوصا" وقتی که توی خونه بمونی و هیچ جایی نتونی بری یک کمی می خوابم  یک کمی از روی بی خوصلگی تلویزیون نگاه می کنم خلاصه حوصلم سر رفته Poutyخدا کنه این یک ماه هر چه زودتر تموم بشه تا با شما کوچولوهای نازنینم سرگرم بشم .

روز چهارشنبه با مامان جون و خاله مونا رفتیم دکتر صدای قلب کوچولوتونو شنیدم صدای قلب نی نی کوچولوهای مامانی دلنوازترین ملودی هست که میشه شنید .

دکتر برای ٤ تیر وقت سونوگرافی وزن گیری سه ماهه سوم رو داد از آقای دکتر محسن معینی وقت گرفتم ولی خیلی حیف شد چون سونو سه بعدی می خواستم منشی دکتر گفت " وقت نداریم چون آقای دکتر داره میره خارج و چون نی نی هات دوقلو هستند  ٢ ساعت طول می کشه و وقت یه مریضهای دیگه نمی رسه" . دوست ندارم جای دیگه برای سونو برم آخه کار آقای دکتر حرف نداره .

خانم دکتر وقت زایمان رو برای ٢٠ تیر تعیین کرد و گفت ممکنه که توی این یک ماه زایمان اتفاق بیفته ولی خدا کنه که اینطور نشه دخترای گلم قوی باشید و توی دل مامانی بمونید و رشد کنید و سر وقت بدنیا بیایید.

  دخترای قشنگم مامانی دوستتون داره و همیشه مراقبتونه .

    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Elnaz
26 تیر 91 13:16
با سلام من دوران بارداری را زیر نظر آقای دکتر محسن معینی گذرنداندم و در بیمارستان بهمن هم توسط ایشان سزارین شدم. خواست بگویم که ایشان شاید برترین پزشک ایرانی باشد. هم از لحاظ اخلاق و انسانیت و مسئولیت و هم از بعد دانش. کمتر پزشکی است که بیماران محتاج را با هزینه کمتر و یا بدون هزینه درمان می کند. ایشان نمونه ای عالی از یک پزشک متعهد و معتقد می باشند و امیدوارم ایشان همیشه سالم و تندرست باشند و به خلق خدا خدمات شایسته خود را ارائه دهند.