ستایش و نیایش دوقلوهای مامان و باباستایش و نیایش دوقلوهای مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

دوقلوهای مامان و بابا

یک اشتباه کوچک

1390/4/7 15:07
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دو باره به دخترای گلم

هستیهای مامان و باباCouple 2

دردونه های فسقلی

ستاره های آسمون مامان و بابا

وروجکهای نازنینم

 

مامانی از ذوقش یک اشتباه کوچولو کرده .یک هفته سن شما کوچولوهامو زیادتر حساب کردم مثلا"‌امروز که سه شنبه ٧/٤  ٣٣ هفتمون تموم می شه ولی من ٢٤ هفته حساب کردم باید هفته های قبلی رو هم درست کنم . رفتم سونوگرافی آقای دکتر که حساب کرد تازه متوجه شدم که من از اینکه ذوق داشتم شماها رو زودتر ببینم یک هفته جلو جلو حساب کرده بودم .

همنفسای مامانی عاشقتونم و همیشه مراقبتونم .بهترین تصاویر در بهار بیست www.bahar-20.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
7 تیر 90 18:59
سلام عزیز دلم منو شما یه هفته با هم فرق داریم چرا دکترت گفته اشتباهه؟ الان من 34 هفته و 4 روزمه یعنی 4 روزه رفتم تو 35 باید اینجوری حساب کنی من طبق روز شمار بالای وبت می گم اون درسته دیگه ؟ به هر حال معمولاً بچه ها سر وقت خودشون نمی آن ههههه یک هفته هم فرق نمی کنه به اصل ماجرا بوسسسسسسس